Typography

023 Haarlem Economie - Opeens zie je een trailer met een aankondiging op Facebook voorbij gaan. Het blijkt een trailer van een computerbedrijf te zijn, nog wel van onze buren in de Waarderpolder. Met een actie zo dichtbij is dit natuurlijk een uitgesproken kans om even verhaal te halen.

Het blijkt een actie te zijn voor een gratis dienst die ter plaatse wordt geleverd. De precieze invulling wordt ook aan mij niet bekend gemaakt, zodat ook ik moet aftellen. Wel kom ik te weten dat naast de twee eigenaren Ricardo van Driest en Patrick van der Wijk nu ook twee stagiaires zijn betrokken.
Het is de nieuwe generatie die deze guerrillamarketing heeft vorm gegeven. Omar Houda ICT'er en social media Whizz Kid Melvin Vos zijn de stille krachten achter deze campagne. Hierdoor blijkt dat stagiaires bruikbare krachten zijn mits die goed gecoacht worden en ruimte hebben om ideeën te geven.  Nu maar afwachten wat uit deze gewaagde aanpak voortkomt.

Maurice Harroud
023magazine.nl

Klik hierop dan zie je de actievideo

Economie & Duurzaamheid

Geen feed gevonden

coolblue

Greenchoice

Yarden